2008. június 7., szombat

Pénteken városba jártam venni kis ezt azt. Andrási úton sétálva egyik zebrán egy hölgy oda lépet hozzám fülembe bokszolt és távozott. Köpni nyelni nem tudtam. Annyira nem tudom ilyenkor mi a helyes vislekedés. Nem mondtam neki smemit csak mentem tovább... és elkezdtem félni a városban és félteni lányomat, akik naponta jár egyedül a városban. Szeretném megvédeni őket , de tudom úgyse lehet, de jó volna jó tanácsot adni nekik ahsonló helyzetbe mit csináljanak, hogy védjék meg magukat. Jó egyáltalán ha megvédik magukat? Nem késelik meg őket? Esetleg az a legjobb ha nyuszik és úgy csinálnak mintha nem történt volna semmi? Utálom tehetetlenségemet nagyon....

3 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

:((( és ugyan mit tudnál iylenkor tenni? utánanyúlni és visszaütni? szörnyű :(

Napocska írta...

Hát igen... semmit nem merek tenni, de szörnyű érzés hogy bűntetlenül csinálhatja. Gyanítom nem én vagyok és voltam az egyetlen akível például ezt tette. De tulajdonképpen örülhetek hoyg nem késsel vagy valami egyébb eszközzel tette amit tett.

Szunyo írta...

:OOOOOO Szörnyű, hogy milyen emberekkel találkozunk nap mint nap... És ez valóban: még a "szolidabb" fajta. :(( Az ilyenekre szerintem lehetetlen felkészülni, max. imádkozhatunk, hogy a gyerekeink ne fussanak ilyenekkel össze.