2009. június 17., szerda

Mostanában több nagyobb háztartási eszközt vásároltunk, sorra öregedet el minden és felmondták a szolgálatot. De eddig hol ide hol oda tetem el a garanciás papírokat, úgy döntöttem, hogy rend a lelke mindennek és nyitottam neki egy irattartót. Ennek a gerincére készült ez a hímzés.
Mostantól jobban figyelek, hogy például a cipők papírját is eltegyem, hisz 6 hónapig reklamálhatók. Sajnos van olyan cipő ami 1-2 héten belül megadta magát, de ha nincs meg a blokk, akkor semmit se tudok tenni. Így most egy helyen és szerintem szép helyen lesznek. Már csak meg kéne varrni a borítót.





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj! Engem is ütöget a guta, a gyerekem több mint 6000 Ft-os cipője ment tönkre az iskolai kiránduláson, kevesebb, mint 6 hónapja vettem, kerestem a blokkot, mint az őrült, persze nem lett meg... Példát kellene vennem Rólad nekem is!

Napocska írta...

Nagyon sajnálom, én is saját káromon tanultam meg, ezért kezdtem el az egészet. Sajnos egyre gyakoribb, hogy amit veszünk még 6 hónapot se bír ki. Meg kell tanulnunk tudatosan saját érdekinket képviselni a gyártokkal szembe, mert ha sokan reklamálnánk ilyenkor, akkor vagy felhagynának a rossz minőség gyártásával, vagy jobb minőségben készítenék el a termékeiket.