2009. szeptember 3., csütörtök

Mankatól kaptam a következő díjat. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám



Kinek adom én tovább azt még nem tudom alig van olyan akinél még nem járt.


A következő "Őszinteség játék"- ra Manka pécézet ki. 10 dolgot kell elárulnom magamról és a szokásos módon 10 embert kell jelölni játékra.



1. Szeretem Olaszországot, minden vágyam, hogy egyszer körbe utazhassam.

2. Szeretem a vizet a nyarat.

3. Szeretek gyerekekkel foglalkozni.

4. Szeretek új kreatív technikákat megismerni és kipróbálni, pár nem tökéletes dolgot elkészíteni, de nem vagyok elég kitartó, hogy alaposan megtanuljam.

5. Szeretem a nokedlit és újra merek készíteni, mióta találtam olyan szaggatót, amivel nem tudom újra leforrázni magam.

6. Nem szeretem a bogarakat, rovarokat és pókokat. Képes vagyok visítani, ha látok egyet és van más aki elintézze.

7. Rettegek a kígyótól és siklótól.

8. Szeretek a fővárosban élni.

9.


A többi majd ha pici lány engedi...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Napocska , nem kötelező ám se a jelölés , se a válasz... A pici lány mindennél fontosabb! Látod , milyen buta vagyok, nem jutott eszembe, hogy esetleg nem lesz időd ilyesmire....

Napocska írta...

Manka köszönöm a lehetőséget, hogy kérdeztél és igyekszek is válaszolgatni. Nem vagy buta, csak keveset írok magunkról, így nem vagy képben, hogy kicsi lány napközben ölbe baba. Ahol jókat alszik csak ne tegyem le őt. Fél kézzel viszont nehéz írni, csak olvasgatni lehet esetleg. Cserébe viszont az éjszakát egyenlőre átalussza.
Hozzád szeretek nagyon járni mióta rád találtam, csuda dolgokat alkotsz és nagyon érdekes embereket olvasol.

Névtelen írta...

Köszönöm, Napocska.

Azért időnként adjál hírt magatokról, hogy nő a pici.