2009. november 21., szombat


www.sharedpic.com

Kicsi lánynak volt egy ilyen sapekja tündér benne, de egyre inkább kicsi fejére, ezért akartam készíteni neki egy másikat. Így újra kötöttem. Szeretek kötni, de ez az első sapkám ami pont jó méretű lett. Sose minta alapján kötök, így rendszeresen elméretezem méretet. Lányok szekáltak is, hogy ez jó lesz-e. De tökéletes lett végre. Sajnos ebből az elméretezés dologból fakadóan, nem túl sok kész kötésem van, annál több elkezdett. De most megfogadtam apránként befejezem őket, és vagy lesz eredeti dolog belőle vagy felhasználom teljesen másra.
Bordó fonal különösen közel áll szívemhez, annó anyukám tekerte fel a gombolyagot és ő készített egy pulóvert nekem még középiskolás koromba. Nagyon tetszik a cirmossága. Nemrég kerül hozzám apukámtól, anyukám egy csomó anyag maradékával együtt. Nagyon fura volt nézni őket, megérinteni, belegondolni, hogy anyukám ezeket fogta még. E hónapban végén lesz 12 éve hogy nincs közöttünk csak emléke.

5 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon aranyos lett a sapi :o)!
Milyen jó is, ha valaki tud kötni...sajnos én nem tudok.

Napocska írta...

Én is csak koca kötögető vagyok, semmi komoly mintát nem tudok megcsinálni. Egyedül azok a dolgok mennek amiben csak sima vagy fordított sorokat kell kötni. Nagy álmom egy kötőt kendő, remélem egyszer fogok tudni annyira kötni, hogy meg tudom csinálni magamnak.

Névtelen írta...

Napocska, Nöné tett fel a blogjára egy egyszerű, de csoda klassz kötött kendő leírást. itt van a linkje:

http://tubele.blogspot.com/2009/11/kozkivanatrao.html

szerintem nézd meg, hátha kedvet kapsz!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Napocska írta...

Köszönöm Manka. Első olvasatra nem teljesen értem, hogy kell csinálni. Ha lányka engedi kipróbálom.