2010. január 15., péntek

Talán többen mér tudjátok is a Tyukanyo.hu közös weblapunk Zsuzsival 2009. októberétől a weblapunknak van hírlevele is, ahol minden hónapban sorsolunk valami kis apróságot ajándékként. Január végén a közelgő Valentin Bálint napra való tekintettel szívecskére gondoltunk. Határidőre elkészíteni valamit nekem mindig nagy kihívás, így megkerestem barátnőmet Timit, akinek munkáit én mindig csodálom. Segítsen ki, varrjon nekem egy darab szívecskét. Ma a postás ezzel a 3 szívecskével állított be:

www.sharedpic.com

A szívecskék hátulján kis zsebbel, amiben titkos üzenetünket lehet elrejteni.
A három szívecske közül az egyik lesz a hírlevél olvasóink ajándéka, csak még ki kéne találnom melyiktől válnék meg. Hamarosan kitalálom azt is.
Timi hálás köszönetem a szívecskékért.

1 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon szívesen :o))! Örülök, hogy tetszik!!