2011. szeptember 27., kedd

Ezt a négy szép sütőtököt kaptam hétvégén, eddig én csak a sonkatököt szoktam venni és készíteni de azt is csak nagy ritkán. Én erről azt hittem dísztök és étkezésre nem alkalmas, így nyomozásba kezdtem és kiderült, hogy ez Japán Hokkaido-tök.

www.kepmegoszto.com

Most nagy nyomozásba vagyok ha már ennyi szép sütőtököm van, hogy tudnám változatosan elkészíteni és hogy ebből a fajtából mit szoktak készíteni.

Kérlek segítsetek mit szoktatok belőle készíteni. Nálunk sajnos biztos nem bírja pár napnál tovább lakásban romlás nélkül.

3 megjegyzés:

Timi írta...

Mi is nagyon szeretjük a sütőtököt, de csak sütve ettük eddig...Van aki levest készít belőle vagy pitét...
Biztos sok finomság készülhet még belőle...majd körbenézek a neten és küldök receptet!!!

Timi írta...

Már találtam is :o)!!!!
http://limarapeksege.blogspot.com/2011/09/sutotokos-tokmagos-bucik.html

Napocska írta...

Szia

köszi :) előbb jártam nálad és én is láttam, sőt ott van még jó pár másik is. Tyukanyora is belinkeltem Limarát a sütőtökös cikkbe. Legyen egy helyen nekem meg.

Ti már ettétek ezt a fajtát? Nekem sokkal édesebbnek tűnik mint a többi fajta.