2012. április 14., szombat


Díjat kaptam Lekitől. Nagyon köszönöm szépen!

A játék az 5-ös szám jegyében zajlik: áruljunk el 5 dolgot magunkról, és adjuk át 5 másik (200-nál kevesebb rendszeres olvasóval rendelkező) blog írójának a díjat.
Nehéz dolog, hogy kinek adjam tovább, nem olvasok olyan sok blog és akiket meg igen sokan kérték, hogy ne küldjenek nekik díjat.

Így én minden kedves olvasómnak küldöm aki olvassa ezt a bejegyzést.

5 dolog rólam...
1. Szeretek anya lenni, jó nagy családban élni, sok gyerekkel körül véve.
2. Kedvenc édességem a madártej sütibe pedig nagymamám sütötte kedvenc szelet.
3. Szeretem magam kipróbálni különféle kézművességekben, de egyiket se művelem profi szinten. Most a horgolás és a varrás a kedvenc.
4. Kedvenc országom, de csak turistáskodás szintjén Olaszország, nem az én világom a külföldön élés.
5. Nem szeretek sportolni.

2 megjegyzés:

Timi írta...

Milyen jók az ilyen díjak, mert legalább én is megtudok valami újat Rólad...:o)))!

Napocska írta...

Hm van még olyan amit te nem tudsz rólam? Ez most meglepett, hogy még te is találtál újdonságot benne.