2012. szeptember 26., szerda

2012-09-26

Kicsi lánynak készült őszre télire sapka és sál egyben :)

Van egy csuda szép kendő ami miatt elkezdtem újra kötni és gyakorolni, hogy tudjak mintát is kötni ne csak simán. A kendő mintája ingyenesen letölthető innét. Próba kép ebből a mintából vettem ki a pillangó minta részt és azzal díszítettem a sapka sálát legkisebb lánynak.

www.kepmegoszto.com


Primula 009 7897 Gleccser fonalból készült pár centi maradt belőle.
A fonal tulajdonságai:
Kiszerelés: 50 g/gombolyag
Összetétel: 75% gyapjú, 25% polyacryl
Szálhosszúság: ca. 110 m/50 g
Kötőtű méretét sajnos nem tudom , körkötőtűimen nincs méret. 60 szemmel készítettem egy csövet a felső részén összehúzható és összeköthető, így sapka, ha nem kötjük össze akkor nyakmelegítő. Így egész télen tudjuk majd használni.

3 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon helyes lett!!! Lassan valóban elő kell venni a melegebb dolgokat...de ezen a héten még nyár van!!! :o) Hurrá!!!

Napocska írta...

Igen a héten még nyár van, de én elég lassú szoktam lenni, habár ez most én sebességemhez képest egy pillanat volt, pedig párszor előröl kezdtem nagyon nem akart kialakulni hány szemre kezdjem :(.
Van/volt olyan sál ami kb 5 éve vár befejezésre és a héten végül visszabontottam. De van olyan kötött pulóverem, amit még középiskolás koromba kezdtem eleje-háta kész ujja is kb. 3/4-ig. Éveket ne is számoljam hány éves darab az , igaz elejét és hátát együtt nagyon jól ki tudtam használni amíg kicsi lányt hordoztam.
Olyan jól esik, hogy ilyen szép hosszú őszünk van,

Hortenzia írta...

Pont a napokban gondolkodtam, hogy el kellene kezdeni készülődni a télre. Nagyon praktikus így ez a sapka-nyakmelegítő kollekció, igazán szemet gyönyörködtető is egyben. Biztos boldogan viseli a tulajdonosa. :-)