2013. február 28., csütörtök

2013-02-28

Úgy néz ki én már csak idegen tollakkal fogok ékeskedni, nagyon kevés mindent készítek csak úgy magunknak. Mostanában csak weblapra készítek ezt azt, mutassam azokat is meg?

Ezeket már megint nagylányom készítette a polip mellé készült még kettő ajándékba barátnőjének.
www.kepmegoszto.com
Ugyan abba a képregénybe szerepe ez a sárkány, szintén kézzel készült de kivételesen magának varrta
www.kepmegoszto.com


Ezt meg még nyáron készíttetem én kicsi lánynak, nagyon akart mérni minden félét. Most azért mutatom mert végre készült róla fénykép így ezen a héten a pénteki piknikre ezt viszem. Nincs kedved velünk játszani a Pénteki pikniken?
www.kepmegoszto.com
Varrtam hosszú textil csíkot és megmértünk mindenféle testrészét a lánykán. Azóta is rendszeresen előkerül és megméri mi mekkora, mi akkora mint a lába vagy a tenyere. Élvezi azt megnézni nyár óta mennyit nőt a hasa vagy a térde. Jó kis móka ez neki.

4 megjegyzés:

Timi írta...

Én csak ámulok a nagy lányod varrótudományán!!! Nagyon ügyes!!! :o)))
A "centi" is nagyon jó ötlet!!!

Napocska írta...

Köszi :) tényleg ügyes és nagyon kitartó és precíz, én nem vagyok ennyire az. Pár éve nem gondoltam volna hogy ő ilyeneket fog készíteni, azt hittem messze elkerüli az ilyen dolgokat.

Hortenzia írta...

Tetszenek a figurák és látszik milyen gondosan, szeretettel készültek!

Napocska írta...

Köszönöm :)

Igen nagy türelemmel és kitartással készíti.