2013. március 8., péntek

Kokárda kicsit másként is

Rászabadultam a Pinterestre, ismeritek? Használjátok?


Kattintsatok a képre és eljuttok a tyukanyo.hu pinterest oldalának a március 15. című mappájába. Ide gyűjtöttem össze a saját kokárdáinkat, meg pár igazán aranyos nem hagyományos kokárda képét. Lehet ötletet gyűjteni, ha valaki nem ragaszkodik a hagyományhoz.



Hogy tetszenek te felvennél ilyen nem hagyományos kokárdát, ami csak a színében emlékeztet a kokárdára?

Nekem nagyon tetszenek kedvencem a kismadaras, én most nagyon szeretem a piros-fehér-zöld összeállítást. Valószínű azért mert nekem nagyon tetszik az Amerikaiak július 4. ünnepe ahol minden piros-kék-fehér és a mi három színünk is úgyan ilyen jól mutat együtt.

2 megjegyzés:

Hortenzia írta...

A madárkás tetszik a legjobban, de a fülbevaló, és a kokárdavirág is gyönyörűek!

Napocska írta...

:) szerintem is nagyon aranyos a madaras az a kedvenc nálam is, de mindegyik szép ahogy mondod.