2009. június 8., hétfő

Hamarosan itt a tanév vége, ilyenkor a suliba nálunk pénzt gyűjt az osztály és abból ajándékozzuk meg a tanárokat. Így nem szoktam én semmit se venni vagy készíteni a tanároknak, se virágot se ajándékot. De nagyon jó tanáraink vannak lányoknak, így általában karácsonyra /idén kimaradt, mert nem tudtam elmenni alapanyagot venni nekik / és év végére mindig készítenek valami saját apróságot nekik. Idén ezt készítette legkisebbem a tanárainak.
Ez volt az alap amin dolgozott, a mintát én rajzoltam elő neki egy kép alapján, de már ő lyuggatta ki.


Ez lett belőle:


Ilyen sok készült belőle:


Ikea keretbe került, aminek nem üveg az elő lapja hanem műanyag.


A kedvencem a szitakötő, annyira egyszerű és mégis szép szerintem.


Hasonlót készít középső lányka is, hamarosan elkészül Ő is, neki 11 tanára van, azt is mutatom majd.

2 megjegyzés:

Szunyo írta...

11? :O Jó kis munka, de nagyon szépek!

Napocska írta...

Igen, rengeteg tanára van, már most 7.-ben. Jó sok munka neki egy-egy ajándékozás. Ezért kapnak egy évben csak 2 szer a tanárok ajándékot.
Eljutsz te is majd ide szerintem :)Pár év és nektek is halomba készülnek majd az ajándékok.