2009. október 31., szombat

Jó rég nem hímeztem és varrtam, de napokban újra szakítottam rá időt, egy apró ajándék készült egy nagyon kedves ismerősnek. Aztán valamelyik nap boltba jártam és ezt a cicapárt nem tudtam ott hagyni. Annyira az ismerősömhöz illik, így ő is az ajándék része lett.


www.sharedpic.com


Nagyon tetszik ez a kék anyag, de olyan nehéz rá hímezni, alig látni a lyukakat. Tavaly megfogadtam, hogy majd nyáron hímzek csak rá jó fényviszonyok közt. De most ez az apró A betűt nem tudtam máson elképzelni és megint őszi sötét időbe került rá a minta.

A cipzár a mumusom, ha tehetem elkerülöm, de ezt nem tudtam másként elképzelni. De szerencsére megütötte a mércét amit át merek adni. Hamarosan készül még pár hasonló. Rendelés már le van adva rá....

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon tetszik a cipzáras tartó! a kék anyagon én is gondolkozom, hogy mit is lehetne rá hímezni...:o)
A cicapár fantasztikus! Hol vetted őket?

Napocska írta...

Nehéz ügy ez a kék, nekem nagyon tetszik a színe, de nehéz nagyon hímezni nekem alig látom. De talán karácsonyig készítek még ezt azt rá.
Mindenképpen fehérrel szeretnék vagy valami világossal hímezni rá és valami apróságokat szeretnék.

Cica cserépvárosból való az Auchannál ami van. Szeretek ott nézelődni olyan aranyos ez-az van ott.