2010. március 29., hétfő

Szüleim lakásában előkerültek a kötő tűk, nekem csak pár körkötő tűm volt eddig, anyunak viszont volt pár harisnya kötője is, muszáj voltam gyorsan kipróbálni, de hogy értelme is legyen ez a cicuska készült:
www.sharedpic.com

Zokni kötésébe egyenlőre nem mernék bele fogni, de ilyesmiket tuti fogok még csinálni, rengeteg régi 80-as évekből való fonalam van és jó volna feldolgozni.

Én horgolni nem tudok sose sikerült semmit se csinálnom horgoló tűvel az nekem misztikus volt. Anyu tudott és a kötőtűk között találtam 1 db horgoló tűt is azt is kipróbáltam, hát valamit csináltam de messze nem azt aminek lennie illet volna.

www.sharedpic.com

Ez lett volna ha.....

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon tetszik a macsesz!!!
A horgoláshoz én se értek, de szerintem egész szép virágot készítettél! Képzeld el, ha most, amikor még nem értesz hozzá, ilyen szépet tudsz alkotni, mi lesz később...:o)?!!!

Napocska írta...

Köszönöm :)
Hát majd meglátom mi sül ki horgolásból legközelebb.