2010. augusztus 18., szerda

Itt láttam pár csodás követ. Nagymamámtól elkértem a horgoló tűit és készült pár saját darab, még biztos fog készülni pár.
www.sharedpic.com
www.sharedpic.com

Jó mert hamar kész van és gyorsan van siker élményem. Lányka horgolt topja nagyon lassan készül főleg ha közbe ilyeneket készítek, de lassan vége a nyárnak nem is biztos hogy érdemes készre csinálnom :(.

Végre lett kézimunka ollóm eddig egyik köröm ollómat használtam csak ilyen célra. Pont jókor lett, mert kaptam ajándékba egy ollóőrt amit már mutattam nagyon jól mutatnak együtt és nem is nagy hozzá.

www.sharedpic.com

Ollóöröm mintáját Manka tervezte itt található meg. Én ajándékba kaptam barátnőmtől a hímzett verziót. Erről jut eszembe ha jól számolom 2008 nyarán én is hímeztem levendulát levendula virág került volna bele ha készre készítem, elő kéne venni és végre befejezni.

1 megjegyzés:

Timi írta...

Nem is láttam még ilyen köveket.. :o)
Nagyon aranyos az olló!