2011. március 29., kedd

Ma az utcán elkapott a postás bácsink, mikor mentünk a városba. Csomagot kaptam nem is számítottam rá, nagyon meglepődtem, de érdekes amikor kiléptem kapun és 3 kapuval arrébb láttam a bicaját gondolkoztam meg kéne kérdezni nem e hoz valami hivatalos levelet amit át kell venni nem szeretek postán sorba állni. Nem bírtam aztán magammal muszáj voltam már a buszon kinyitni.
Timi nagyon nagyon köszönöm szépen a csodás zsákot a képet és a napraforgós humbug-ot
Nagyon nagyon örülök neki és olyan szépek

www.sharedpic.com


Ez meg lányaim közös alkotása a legnagyobb egyetértésben készítették vasárnap nekem:

www.sharedpic.com

2 megjegyzés:

Timi írta...

Az a gofri valami csodás látvány!!! Hát még az íze milyen lehetett...:o)))Hmmmm :o))!!!
Ha legközelebb találkozunk, kérhetek én is gofrit a lányoktól :o)?

Napocska írta...

Szerintem biztos , szeretik sütni :)
Csak itthon legyen főszakácsuk