2011. június 22., szerda

Zsuzsi pólóból csinált szoknyát magának, erről jutott eszembe hogy nem hordott de anyagja tetszik ruhámból én is készíthetnék szoknyát. Így gyorsan este bontottam ma reggel meg varrtam kicsikét. Én vastag gumit raktam derekára. Utcára felvehető kategóriát nem üti meg de itthon tökéletes viselet lesz.

www.sharedpic.com


Ez meg jó pár hete készült kicsi lánynak, ekkor vettem ezt a gumit, olyan kár hogy csak feketébe kapni azokba a boltokba ahol jártam. Eladó szerint nem is tud mást szerezni csak külhonba létezik színes széles gumi szerinte. Pedig olyan édes szoknyák készülhetnének vele kicsi lányoknak. Alján meg egyik fura öltését a gépnek próbáltam ki, hogy legyen gumin kívül is valami sötét a szoknyán.

www.sharedpic.com

4 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

és ha gumiházba húznád be a gumit? úgy nem baj a fekete sem, nem látszana

Napocska írta...

nem tudom ezt a széleset nem próbáltam úgy, de mondjuk ha vékonyabb az anyag akkor tuti átlátszik :(

Timi írta...

Nagyon jól néznek ki ezek a szoknyák!!!

Napocska írta...

köszi