2012. március 25., vasárnap

Mostanában sok olyan ételt készítettünk amelyhez külön kellett választanom a fehérjét és a sárgáját, de húsvétra gondolva csak megőriztem a héjakat.

A tojás héjba tettem pici földet és zsázsa magot. Egy hét alatt ilyen szép nagy lett.


www.kepmegoszto.com


Kedves asztali dekoráció lehet belőle a húsvéti asztalon.

Készítettem hozzá egy kis táblát is, most névtáblaként egy fogpiszkáló pici cellux és egy papírcetliből. Ilyennel szoktam jelölni a fűszernövényeket is amikor elültettem, hogy tudjam melyik cserépbe mi került.

Weblapunkon van még jópár húsvéti ötlet.

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon tetszik az ötlet! De honnan szereztél magot?

Napocska írta...

Köszi :)

Nálunk multik tele vannak vetőmaggal ott találtam. 59 Ft volt egy zacskó de talán 50 tojásra is elegendő mag van egy zacskóban. Húsvétra lesz mindenkinek egy nálunk, aztán maradék megy cserépbe.