2012. július 14., szombat

2012-07-14

Még mindig horgolás, érdekes visszanézni, mikor milyen időszakom van, pár éve hímeztem, most horgolok nyakra főre.

Legkisebb iskolás lánykának készült, még május végén készült el, de akkor nem jutottam időm fényképezni. Legkisebb is leadta rendelését már, hogy ó is szeretne egy poncsót, csak nem sikerült a fonal rendelésem, ami fonalat vettem az nem lett jó. Van még mit okosodnom fonalak terén.
www.kepmegoszto.com
3 /150g 3*210m/ gombolyag zoknifonalból /75% gyapjú, 25% polyamid/ készült. Zsuzsi emlékszel még rá? Köszönöm :)

Lányka iskolai táborba megy, ahol strandra is fognak járni. Ehhez készült ez a relatíve nagy méretű táska.
www.kepmegoszto.com

Ne legyen annyira egyhangú ezért került az elejére egy virág dísz a most beszerzett Blues 5 Éjjeli égbolt fonalból.
www.kepmegoszto.com


5 megjegyzés:

Amanda írta...

A netes rendelés tiszta lutri, volt, hogy a képen mást mutatott, másnak hittem a fonalat, jól berendeltem aztán kiderült, hogy nem tudom felhasználni. Na azóta óvatos vagyok, és inkább helyben szeretek vásárolni, ahol megnézem, megtapizom a fonalakat.
Nagyon szépek a kékek! A táskád nemcsak praktikus, de egyedi is. Biztosan nem keverik össze.

Timi írta...

Szerintem is szuper lett a táska! Jó nagy, így valóban sok minden elfér benne :o)! Én is az ilyet szeretem!

Napocska írta...

Amanda köszönöm szépen kedves szavaidat, köszönöm hogy erre jártál.

Timi neked is köszönöm :) Olyan jól esik kedves szavaitok


Mostantól én is óvatosabb leszek fonal vásárlással. Csak még itt székes fővárosunkban se egyszerű itt a város szélén jó fonalhoz jutni, városba csalinkázni meg kicsi lánnyal nem mindig élvezet.
Azt hittem szuper okos leszek ha megnézem kedvenc fonalalam hány gramm volt és az hány méter és akkor nem tudok mellé lőni vásárlással. De azt hiszem már sejtem mi volt a baj, az nem tiszta pamut fonal, amit meg vettem az. Ezt kifelejtettem a számításból. De már okosabb vagyok legalábbis most azt hiszem. Ebből a fonalból meg lesznek szép apróságok. A színét nagyon szeretem, csak hát kicsi lány is várja poncsót, így meg kicsit késlekedek.

Hortenzia írta...

Nagyon szép munkák!

Napocska írta...

Hortenzia Köszönöm