2012. december 27., csütörtök

2012-12-27

November óta nem sok új dolog készült nálam amit tudnék mutatni, sok volt az egyéb teendőm, kicsikét túl vállaltam magam. Pár apró ajándék készült így csak. Horgoltam fehér díszeket esténként, amiket polár takaróra varrtam fel így lett belőle finom melegítő ajándék.
www.kepmegoszto.com
www.kepmegoszto.com
www.kepmegoszto.com
www.kepmegoszto.com
Tízen éves korom óta szemüveges vagyok, eddig elég jól elvoltam szemüveggel, de idén egyre nehezebb apró nagy figyelmet igényló dolgokkal bíbelődnöm, így a hímzést már teljesen elhagytam, de legnagyobb lányom egyre többet hímez gyakran nyúl hímzéshez ha ajándékot szeretne adni ismerőseinek. Ezt a figurát karácsonyi ajándékozásra készítette és nem hogy csak hímezte hanem előtte elkészítette a minta leírását is magának.
www.kepmegoszto.com

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon gyönyörűek lettek a horgolt díszek és fantasztikusan puhák a takarók!!! Most is azt használom ...
:o)♥

Napocska írta...

Köszönöm :)