2008. október 23., csütörtök


A blogkörökben tovaterjedő kipécézős játék hozzám is elért. Zsuzsi kipécézett magának, aminek örülök hogy gondolt rám viszont nagyon feladta nekem a leckét, mert nincs blogos berkekben széles ismeretségi köröm, így 7 embert megnevezni se fogok tudni. Főleg, hogy mindenkit akit olvasok azt már kipécézte valaki magának.


Nos, a játéknak szabályai is vannak:

1. linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.
Valljon színt:

1. Nem kávézok és nagyon ritkán teázok, nincs kötelező reggeli szertartásom semmi.

2. Kedvenc álom országom Olaszország, már párszor jártam ott, de még párszor szívesen elmennék.

3. Hangulat ember vagyok.

4. Szeretek anya lenni és gyerekeimmel foglalkozni, sajnos már túl nagyok. De ha úgy adódna szívesen szülnék még párat.

5. Szeretnék nagy kertes házban élni, ahol lehetne veteményes kertem is, kis falatka kert nem volna elég nekem. Befőzhetnék télire, sajnos a panelünk alkalmatlan erre, max a fagyasztóba tudok eltenni ezt azt.

6. Rendetlen vagyok, nem tudok és akarok élire állított lakásba élni, mondjuk annak azért örülnék, ha kicsit élhetőbb lenne a lakásunk, de sajnos amíg ennyi négyzetméteren ennyi gyűjtögető ember él esélyem sincs erre.

7. Kaktusz vagyok.

1 megjegyzés:

Timi írta...

Kaktusz???? Inkább napraforgó vagy mikulásvirág, amelyekből árad a melegség :o)!