2009. október 5., hétfő

Hétvége termése, két kisebbik lánykám hathatós segítségével. Kisebbik vágta a mintákat, nagyobbik pedig szépen kifestette nekem a nyomtató papírt, sajnos épp nem volt itthon megfelelő színű kartonom, de így is tökéletes lett és a festéstől kicsit meg is keményedett a papír.

Picurtól elég kevés időm jut bármire is. De most, hogy hírlevelet indítottunk, sokkal fontosabb hogy ne csak fejben készüljön el egy egy ötlet Tyukanyo.hu-ra.


www.sharedpic.com



www.sharedpic.com


Leírás és nyomtatható minta hamarosan a weblapon lesz.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó kis őszi dekoráció!! Nagyon klassz lett!

Napocska írta...

Köszönöm

Névtelen írta...

Szia Napocska ! Megnéztem jobban a társast, elolvastam a játékszabályt, hát olyan logikai, hogy többször is végig kellene futnom rajta, hogy megértsem... Ez az egyik, a másik,hogy megnéztem a tartozékokat és a következőket vettem észre:azt írja 10 db árfolyamtábla , hát 11 van benne, azt írja 6x20 db különböző színű zseton :nos a narancssárgából 21 van benne, a zöldből meg 19 , a pirosból megvan a 20, de az egyik zseton kicsit nagyobb, mint a többi. Szóval ilyen "defekteket" vettem észre.Előtte azért nem néztem meg, mert évek óta hozzá sem nyúltunk, nem gondoltam rá, hogy meg kellene nézni.Szerintem le is veszem.Ha esetleg így is kérnéd, elküldöm úgy,hogy nem kérek érte cserébe semmit.(littlerosecottage@gmail.com)