2009. október 15., csütörtök



Szerencsét próbálok egy újabb játékban ez a második. Csuda szép ez a doboz, nagyon tetszik , mióta elindult ez a játék azóta gondolkoztam szabad-e nekem elindulni, hisz én ilyen csodákat nem tudok készíteni és legtöbb blogot titkon olvasok, nem szoktam kommentet hagyni. De győzött a vágy a doboz után. Hátha úgy akarja a sorsom, hogy legyen egy ilyen csuda dobozom.

Szabályok:

1. Ha szeretnéd megnyerni a dobozom, írj kommentet, s máris kapsz egy esélyt a nyerésre!
2. Ha van blogod, s kiteszed a játékra felhívó kis képet, akkor egy újabb esélyed van máris.
3. S ha tovább játszol velem, s megmutatod a saját blogodon azt az idei évben készített keresztszemes munkádat, amire a legbüszkébb vagy, s le is írod, hogy miért épp ez az, akkor máris háromszoros eséllyel indulsz a nyereményért.
Határidő: október 18. éjfél.

1 megjegyzés:

unikat írta...

De kedveseket írsz.
De ezt nem mondod komolyan, hogy titkon olvasol engem is?
Nyugodtan hagyhatsz nálam kommentet, s ha kéred elmondom szívesen, hogy mit hogyan készítek. De hogy tudd, a doboz részét nem én készítettem, s egyáltalán nem vagyok olyan nagy ász, mint gondolod.
De annak nagyon örülök, hogy most játszol velem, és sok sikert is kívánok!
Marcsi