2011. június 24., péntek

2011-06-24

Kendő mintákat kerestem és próbálgattam, melyik az amit a rajzon túl is folyatni tudok. Ezt valamikor tavaly nyáron készítettem, aztán bekerült a polc mélyére. Lebontani nem volt szívem de folytatni meg túl sok figyelmet igényelt volna, ezért tovább kerestem a mintákat.

www.sharedpic.com


Nem hangosan nevetni, de minta keresésem során újra rátaláltam erre a mintára és újra elkezdtem, erre csak most jöttem rá hogy ez előkerült. Úgyhogy ez a minta üldöz egyszer muszáj leszek elkészíteni talán.

Ezt a kis ruhát meg jó 1 hónapja varrtam kis hölgynek, de túl nagy volt elől a kivágása, így neki tetszett mert van zsebe én nem szívesen adtam rá, de most hogy kezembe került ez a horgolmány rájöttem, hogy tetszene nekem is ez a kis ruha. Így a horgolmánynak is lenne méltó helye.
Ez lett belőle:

www.sharedpic.com


Még egy jobb kép a mintáról, ma reggel rendes fényviszonyok közt:

www.kepmegoszto.com



Tyúkanyós fórumon Pénteki piknik játékához ha van kedved csatlakozz te is.


tyukanyo.hu Pénteki piknik


Itt elolvashatód mit is találtunk ki. Nagyon örülnék ha csatlakoznál.

4 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

nagyon aranyos lett :)

Napocska írta...

köszi :)

Timi írta...

Nekem is nagyon tetszik :o)!!!
Micsoda rejtett talentumaid vannak...:o))!

Napocska írta...

Köszönöm :)