2011. július 22., péntek

Van egy nagyon kedves nagyon régi barátnőm, akivel hol közelebb hol távolabb élünk egymástól. Most épp nem túl távol egymástól, de ahhoz közel se hogy naponta találkozzunk személyesen, pedig hogy örülnék én annak, meg közel egyidős lánykáink is élveznék, ha naponta találkozhatnának.

Tegnap viszont a csúnya borús esős idő ellenére felkerekedtünk és meglátogattuk őket.
Nagyon kellemesen telt az a pár óra amit együtt töltöttünk. Jót beszélgettünk nagyon finomat ettünk. Itt is köszönjük a finomságokat. Megcsodálhattam jó pár szépséget, amit barátnőm készített, és amiket kapott. Szörnyülködhettem, hogy tudnak egyesek olyan apró és egyenletes x-eket ölteni az anyagra. Nekem nem megy :( se a túl kicsi se a szép egyenletes. Barátnőm munkáin is mindig elcsodálkozok és csodálom őt, hogy milyen szépen hímez és szerencsémre sok szépséget őrizhetek a keze munkájából.

Ezeket a szépségeket kaptuk, próbálom szavakba önteni hogy mennyire tetszik amit kaptunk és hogy mennyire örülőnk, de minden szó olyan sutának tűnik, hát nem vagyok egy nagy író nem tudom kifejezni szavakba örömömet :(

www.kepmegoszto.com

www.kepmegoszto.com

www.kepmegoszto.com


Kicsi lánya is nagyon szépen hímez azt ő készítette az én vele majdnem egyidős lánykámnak:


www.kepmegoszto.com


Köszönünk mindent nagyon Timi.

3 megjegyzés:

Timi írta...

♥ Nagyon szívesen :o)))! ♥
Mi is köszönjük a látogatást!!!

Amanda írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptatok. Jó volt olvasni a barátságotokról, egyre ritkábbak az ilyen hosszú kapcsolatok.

Napocska írta...

Timi Köszönöm , mindent és nagyon nagyon.

Amanda köszönöm, és örülök hogy benéztél hozzám :)