2008. június 30., hétfő

Nem szeretek sok táskát használni, mert mindig valami a másikba marad, de azért van vagyis volt egy hátim meg egy nyárias szütyőm. Sajnos mind a kettő most kezdi megadni magát. Ezt a táskát, amikor megláttam az indexen, már akkor tudtam, hogy ez KELL nekem. Az anyag is egy ilyen KELL nekem anyag. Egyik lánykám kapott jó pár éve egy ilyen mintás blúzt, már akkor nagyon tetszett nagyon örültem , amikor pár éve a Jyskbe láttam ezt a mintát, azóta akartam venni, igazából nem tudtam, mit szeretnék belőle, de mindig vágytam valamire ilyen anyagból. Hétvégén végre kaptam 2 métert ebből a csuda anyagból.

Íme a művem:

Gombot még vadásznom kell hozzá, remélem valahol találok valami szépet.

Elégedett vagyok vele, igaz kicsit csinálhattam volna nagyobbra, mert az A4 dosszié csak akkor fér bele ha üres a táska....

3 megjegyzés:

Szunyo írta...

Szuper lett! Igazi, nyári "kapd fel" táska! :D

N.Zsuzsi írta...

Nagyon jó lett! Szép az anyag is, meg a forma is.

Napocska írta...

Köszönöm