2008. július 15., kedd

Kész, levizsgáztam végre. Jöhet nyár a pihenés és ősszel az új kezdet. Reggel még kártyát se mertem húzni :( . Mozgolépcsőn azért árgus szemekkel figyeltem a pecséteket, hogy legalább 1 árvát láthassak. Szerencsére 3 is szembe jött velem :).

Haza érve lenyugodva már mertem kártyát is húzni.

Életcél

Életed célja abban rejlik, hogy oly módon szolgálj, hogy általa nagy örömöt okozz önmagadnak és a többieknek. Ne aggódj azon, hogy megtalálod-e a célodat. Ehelyett összpontosíts inkább egy cél szolgálatára, és ezután az fog majd szolgálni téged.

Ez a kártya emlékeztetőül szolgál: nem kell azon kínlódnod, hogy rátalálj életcélodra. Ne aggodalmaskodj azon, hogyan csinálj pénzt egy jelentőségteljes karrier révén. Ne törődj a felmondásokkal vagy egy új munka, illetve állás megkezdésével. Inkább kövesd természetes vágyaid, tehetséged és szenvedélyeid ösvényét, azzal a feltett szándékkal, hogy önmagadnak és másoknak örömöt okozz. Nem kell, hogy meghatározott vagy precízen megállapított életcélod legyen. Ez egy folyamat, nem pedig egy kategória.

A lap további jelentései: Engedd át minden, a pénzzel vagy a karrierrel kapcsolatos gondodat Istennek és az angyaloknak. Jó úton haladsz életcélod felé. Az életcélod felé vezető úton összpontosíts apránként egyik lépésről a másikra, és engedd át a jövővel kapcsolatos félelmeidet az angyaloknak. Amit most teszel, az is életcélod része.

5 megjegyzés:

tvica írta...

HAhó, lemaradtam valamiről? milyen vizsga?

Napocska írta...

Vica

OKJ Boltvezetői tanfolyamra jártam, hogy ha akarok nyithassak webboltot.

tvica írta...

Ez kell hozzá, mert mi most kezdjük a webboltot és a könyvelő csak azt mondta, hogy rengeteg papírmunkával jár.
Na utánnajárok alaposabban a dolognak. :)

Napocska írta...

Az én információim szerint kereskedelembe csak szakképesítéssel lehet dolgozni és bolthoz szükséges eladói vagy kereskedői végzetség. Én ezért tanultam és végeztem el ezt.

Régen elég volt például műszakonként 1 szakképesítéssel rendelkező személy, most eladó csak eladó végzetséggel lehet valaki, ezért van állítólag annyi árufeltöltő a nagyáruházakban, de hivatalosan ők semmi felvilágosítást nem adhatnak neked a termékekről.

Milyen boltot nyittok nem is tudtam hogy vannak ilyen terveitek nektek is.

tvica írta...

A sógornőmék egy lengyel égnek a kizárólagos magyar partnerei, okmánytartótat forgalmaznak és nekik akarjuk csinálni.