2008. október 4., szombat


Zsuzsihoz vonattal utaztam útközbe fejeztem, be a sötét alapon lévő hóember. Aranyos minta nekem tetszik, de sötét alapra nagyon gyilkos a szememnek hímezni. A másikat vittem mintának arról hímeztem. Amikor megvettem ezt a sötét kongrét úgy gondoltam milyen jó ötlet milyen csuda dolgokat lehet rá hímezni Karácsonyra. Most már átértékeltem a dolgot, azt hiszem elteszem nyárra verőfényes balatoni hetünkre. Egyelőre úgy hiszem téli minták fognak rá kerülni, de addig még van időm kitalálni. Kellemes lesz hőségben hideg mintákkal foglalatoskodni. Van még piros és sötét zöld anyagom. Remélem azokra lehet ilyen borongos szürke időben is hímezni.

Aztán Zsuzsiéknál úgy döntöttem a nálam lévő két hóember nem utazik vissza velem, hátha lesz neki ötlete arra, hogy mire tudja használni és Ő biztos ügyesebben fel tudja használni mint én.
Zsuzsi itt üzenem neked, kapsz majd egy harmadik darabot is rövidesen a kettő mellé. Arra számítok, hogy gyerekeidnek varrod fel valamire. De a harmadik vajszínű alapon lesz.

2 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

:) majd a gyerekeknek lesz valami, az biztos.

Napocska írta...

:)