2008. október 4., szombat

Zsuzsitól személyesen kaptam meg a PIF ajándékom a héten amikor nála jártam, amikor meghirdette a PIF-jét elsőként jelentkeztem, mert nagyon kedvelem az általa készített szépségeket, annyi báj annyi szeretet lakozik minden egyes általa készített tárgyban hogy hihetetlen számomra.

Nagyon kedves házikót kaptam cseresznyével eperre és virággal az ablakban, amit falra lehet akasztani. Igazi álom ház. Ezenkívül készített mindannyiunknak egy egy kulcstartót és még a nevünket is ráhímezte. Nagyon örültem/örülök az ajándéknak és lányoknak is nagyon tetszett. Itt örömködtek, hogy milyen aranyos. Zsuzsi a nagy házikót az előszobámba szánta, ahol eléggé kopár a fal. De végül nem oda került, hanem a háló szobánkba, mert legkisebb lányom amikor meglátta, közölte ez az ágya mellé kell. Így oda lett felszerelve. Ott szerencsére fúrás nélkül lehetett rögzíteni, így már aznap este a falon lóghatott. Így minden nap gyönyörködhetek a hálónkban a házikóba.

A kulcstartók azonnal használatba kerültek, így mikor elterveztem, hogy pénteken fényképezni akarok, rá kellet jönnöm, hogy este vasutas lányom hazajöveteléig esélyem sincs.

Ezúton is köszönöm Zsuzsi a csodás ajándékokat, olyan örömet szereztél vele nekünk.


Sajnos panel átka, hogy itt bármit nagyon nehéz a falra felerősíteni. főleg, hogy nálunk sokszor egy egy lyuk elkészítésekor öklömnyi darab vállik ki a falból. Részben ez az oka, hogy olyan kopár az előszobánk, festés előtt elfelejtetem elkészíteni egy csomó lyukat, most meg nincs szívem a falat szétbarmolni.

1 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Szia, játék Neked:
http://szkrep.blogspot.com/2008/10/mindent-magamrl.html