2011. május 11., szerda

Anyák napjára farmer szoknya kellett lánykának iskolába, jó pár boltot-turit végigjárva sehol se találtunk méretére valót. Ha jó volt derékba, akkor a feneke látszott ki ha hossza volt jó akkor meg leesett róla :( Pedig szerintem nincsenek extra méretei. Így aztán életem első átalakítását elvégeztem egy már hosszában rövid de derékban még tökéletes nadrág lett az áldozat ezt nem örökli meg húgica.
Aggódtam rendesen hogy jól sikerüljön, mert mégiscsak anyák napi ünnepi öltözék lett belőle nem jelmez. / Ja erről jut eszembe jelmezeket is majd megmutatom amiket eddig varrtam. De ott nem számít kis tökéletlenség hisz csak jelmez. / De elég jól sikerült, utcai viseletként is megállja a helyét, lehet nem csak jelmezt fogok ezek után varrni nekik.
Ime a nagy mű:

www.sharedpic.com

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon szuper lett!!! Mindig is tudtam, hogy ügyesen varrsz ...:o)))!

Napocska írta...

köszi:)